۷ پاسخ

ویتامین روباشکم خالی بدی بهترجذب میشه

ولی نیم ساعت قبل شیر آ د رو بدی بهتره من بعد شیر میدادم به پسرم بالا میاورد الان قبل شیر میدم بهش دیگه نمیاره بالا

باهم بهش دارو هارو میدی اگه باهم میدی داروهارو بینشون فاصله بنداز مثلا آدصبح بده بهش نیم ساعت قبل یا بعد شیر مولتی هم چند ساعت بعد بهش بده ببین بازم اینجوری میشه

من بچم وقتی میخوره خیلی خوشش میاد و دوباره لباش حالت مک میکنه ینی بهم بده
طعمش پرتقالیه مال تو طعمش چیه؟

عزیزم الان فقز بای آد بدی
مولتی ۶ماه ب بعدمیدن

با دکتر مشورت کن شاید یه قطره ی دیگ براش نوشت

.......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی