۱ پاسخ

دختر منم دیروز واکسن دو ماهگی زدیم چند بار پی پی کرد
چون فصل گرماس بهشون همون موقع واکسن زدن ی دارویی میدن ک اون دارو رودها رو بکار میندازه
چون تو فصل گرما نمیخان بچه ها به اسهال و استفراغ بیفتن

سوال های مرتبط