۲ پاسخ

چند روز همون پودر امپرازول و بده اما نصف صبح بده فقط ببین خوب میشه اخه رفلاکس میگن برمیگرده لعنتی..یکی دوهفته بدی فکرکنم بهتربشه والا آیدن دهن منو سرویس کرده اصلا غذا نمیخوره شیرشم کم شده

شیر شو عوض کن ببین خوب نمیشه بدون دارو من شیر خودمو میدم رعایت کردم بهتر شده سرفه هاش

سوال های مرتبط