سلام مامانا کسی بوده ک رحمش دوشاخ باشه سزارین شه؟

۵ پاسخ

اصلا ربطی نداره رحمت چیه
چون میبرن بچه رو میارن بیرون باز مبدوزن.

خاله ام.فوق العاده خوش زاست .سزارین شده بود انگار طبیعی بوپ

آره زنداییم

بچه چندمتع

آره دختر دایم

سوال های مرتبط