۳ پاسخ

من ویواکیدز میدم از اول همینو میدادم. طعمش هلو هست دوسش داره.

هرچیزی ک اول دادی همونو بده من از اول ویواکیدز دادم خوبه طعمشم دوس داره

من پدیا بست میدم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی