ن چیزی که خیس نگه دارتش بد تر می سوزونه پودر بزن همین پودر بچه فیروز خیلی خوبه من میزنم
من لباس یقه باز میپوشونم زینک میزنم
بعد هر بار شیر خوردن بزار هوا بخوره بعد هر صبح زیر گردنش تمیز کن.هرچی کرم بزنی بعد سخت تر پاک میشه بچه بیشتر اذیت میشه
عزیزممن زینک زدم با یه پماد دیگ داروخونه بگی بهت میده ترکیب میکردم میزدم عالی بود زودم خوب شد
پودر بچه بزن
پودر بچه بزن گلم
ای جانم😍😘وازلین هم خوبه
کالاندولا هم میتونی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.