دختراااا پمپ درد بگیرم یا نه؟
کمک کرد به شما؟

۱۳ پاسخ

من ک نگرفتم
شیاف دیکلوفناک خیلی عالیه برا درد

اره عالی بود
من اصلا تو بیمارستان شیاف نذاشتم
اومدم خونه استفاده کردم

اره عالی بود برامن

من حته شیاف نزاشتم تو بیمارستان کسیو نداشتم الان ندارم که برم تااومدم خونه سوهرم برام میزاشت

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

نه من نگرفتم زیاد درد نداشتم با شیاف و مسکن اروم بودم

شیاف کافی بود
اصلا اونجوری که میگن درد داره نبود راحت با شیاف کنترل میشه

عالیه

قابل تحمله دردش حتا بدون شیاف

حتما بگیر

به نظر من شیاف کافی هست

صد در صد بگیر ابجی

اره بگیر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 ۷ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری