سلام دختر من خابش خیلی کوتاه هست تو روز کلا نیم ساعت ۴۰ دقیقه میخابه بلند میشه ۴ماهش تموم شد و واکسن زد آیا طبیعی هست؟
پسر من که یه جا بند نیست. فقط میگه بغلش کنم
بخاطر لثه هاش و چند روزی واسه گرمی هوا گاهی نق میزنه
بچه من از روز اول تا دو سه روز پیشکه ۵ ماهش شد حتی یک شب اذیتم نکرده ماشاالله...کولیک اینام نداشت
ولی دو سه روزه پدرمو دراورده جیغای بنفش میکشه گریه تق...فککنم برا دندونشه بهم ریخته کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.