۳ پاسخ

من که فاموتیدین دادم پسرم همش بالا میاورد قطش کردم

شربت فقط اسید معده رو کم میکنه ولی رفلاکس رو کامل خوب نمیکنه

بیشتر از یه هفته باید بدی من ۴هفته دادم

سوال های مرتبط