۹ پاسخ

من یکسالگی بجم از پوشک گرفتم بستگی به مادر داره فقط حوصله میخاد

دختر من ۱سالو ۶ ماهش بود خودش میرفت جلو دستشویی وایمیساد ،حتی بیرون میرفتیم مای بیبیشم‌میکردم انقد گریه میکردو خودشو نگه میداشت تا یجا بذارم بشینه جیش کنه

همه نوشتن دوسال اما برا ما زودتر اقدام میکنن یعنی یک سال و دوسه ماه تا یک سال و نیم اینا

۲ سالگی

۲سال ۷-۸ماه تا سه سال
کلا بستگی به امادگی بچه داره

عزیزم ماه نه سال
معمولا دو سال یا سه
بستگی ب آمادگی بچه داره

۲سال و چندماه بشه خوبه

فعلا برای این سوال خیلی زوده تا وقتی که زبون باز کنه بتونه بگه جیش دارم اکثرا دو سال و نیم یا سه سالگی

۲۴ماهگی

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم🐣♥️ مامان قند عسلم🐣♥️ ۱۴ ماهگی