۵ پاسخ

عزیزم هیچ‌ اشکال نداره همه بچه ها غلت نمیزنن که دخترمن دوسه بار خودش غلت زد بعددیگه تلاشی نکرد هرازگاهی تامی تایم میزارم به عنوان بازی حالا اگه دوس داشت چهاردست و پا بره نداشت نره 😅

پس منم ۵ ماه و ۲۱ روزشه دیروز برای اولین با خودش غلط زد رفت رو شکم امروز همینطور ،کم کم میره نگران نباش

عزیزم نگران نباش باهاش تمرین کن کم کم می‌ره

نمیخاد کاری کنی خودش می‌ره

پهلو به پهلو بذار روشکم بذارش

سوال های مرتبط