۱۳ پاسخ

خدایا موهاشووو وروجک 😍❤️

منم از دخترم انتظار نشستن و دست زدن و بازی دارم، ،میگن زوده

پسر من تازه یک هفتس غلط میزنه نگران نباش بچه ها متفاوتن

اره هموز خیلی وقت داره کم کم یاد میگیره

پسر منم نمیزنه اتفاقا بردم دکتر گفت اصلا دیر نمیشه عجله نکن

اره باباا دختر منم تازه یه هفتس شروع کرده غلت زدن

ای جان همسن پسرمنه

یعنی میشه یک روز بچه منم غلت بزنه

آره بابا وقت هس
پسر من دوبار تو سه ماهگیش یدفعه ای غلت زد دیگه نزد تااا دیروز که دیگه کاملا یاد گرفته و دم به دیقه غلت میزنه😄

اینجا شنیدم خیلی بچه ها غلت نمیزنن مستقیم راه میفتن حالا نمیدونم چقد صحت داره ، بزارینش رو زمین اگه گریه کرد توجه نکنین بزارین خودش بازی کنه ، ازین تشک بازیا هم خیلی خوبه با جغجغه هاش سرگرم میشه بعد هی تکون تکون میخوره ، مخصوصا جلو تلوزیون بزاریدش اولاش بخاطر کنجکاوی خودشو هی جابجا میکنه بعد میره واسه غلت زدن

ارهههه دختر من تازه غلط میزنه چند روز قبل فقط ب پهلو میشد

هنوز زوده

نورای منم یکی دو روزه میزنه

سوال های مرتبط