۴ پاسخ

عزیزدلم چله سوره مریم بگیر برای بارداری خیلیا نتیجه گرفتن ان شاءالله بارداری

عزیزم انشالله بارداری.منم از بعد آی یو آی همه علایم دارم بجز سینه درد .الان موعدمه فعلا نشدم ولی انگاری تاصب بشم😔دعام کن

نه میتونه بارداری ام باشه من همین علایمو داشتم

منم نفخ زیاد داشتم و بیبی چک زدم و مثبت شد

سوال های مرتبط