عزیزدلم چله سوره مریم بگیر برای بارداری خیلیا نتیجه گرفتن ان شاءالله بارداری
عزیزم انشالله بارداری.منم از بعد آی یو آی همه علایم دارم بجز سینه درد .الان موعدمه فعلا نشدم ولی انگاری تاصب بشم😔دعام کن
نه میتونه بارداری ام باشه من همین علایمو داشتم
منم نفخ زیاد داشتم و بیبی چک زدم و مثبت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.