اره من ۳۸ هفته ۴روز زایمان کردم
له ۳۷ ایدی وقته هرکس جوریکه
اره عزیزم
پسر اولم 38 هفته بدنیا اومد
ااا امن ۳۸ و ۴ روژ زایمانم کرد
والا مامام به منم گفته تا 38هفته بهتره زایمان کنی
منم گفتم زوده، گفت نه بچه کامله دیگه هوا گرمه زودتر بیاری بهتره
من
بله خواهرشوهرم 37زایمان کرد
اره من ۳۸ هفته بودم
پس چرا من نمیزام ۳۸هفته و ۴روزم😤
زنداییم هر سه بچشو ۳۷ هفته زایمان کرد
آره تو همین گهواره دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.