😐طبیعیه من هر ده دیقه باید برم‌دستشوی؟دهنم سرویس شد دیگ

۸ پاسخ

اره منم همینطورم

منم 🤣🫪

کسی نیس جوابمو بده😭

عزیزم سخته ولی طبیعیه

من هندوانه هم خوردم چایی آب امشب دم دستشویی میخابم

چیزی نمونده راحت میشی 😂

تورو خدا بگین که پاهام ورمش طبیعیه مشکلی نیس😭

تصویر

منم امروز ایطور شدم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا💕 مامان معجزه خدا💕 ۸ ماهگی