۴ پاسخ

من زنداداشم بچه دومش بود ولی نمیدونم چرا به پسرش آهن نداد الان فقر آهن گرفته. لاغر سیاه زشت بش گفتم توکه تجربه داشتی چرابه این یکی ندادی گفت نمی‌دونستم.

یعنی تا دوسالگیش بش ندادی

بچه ای ک همش خسته است فعالیت زیاد نداره یا اینکه اشتهاش کمه و نق نقو خوابش کم کم خونی داره باید تا دوسال میدادی حالا اگه ازمایش تا حالا داده ک هیچ اگه نداده ی ازمایش. بده ببین خوبه با نه

چرا ندادی ؟ خوب لازم بوده برای بدنش
ببر آزمایش چکاپ انجام بده اگر نیاز باشه دکتر میگه بدی بهش چون تو این سن آهن سرخود نباید مصرف کرد چون زیادیش مسمومیت میاره

سوال های مرتبط