۲ پاسخ

دو هفته اس از پوشک گرفتم یعنی نزدیک تولدش، چن مدت قبل اینک بگیرم میبردمش ک اشنا بشه اب بازی دوس داره ، بعد اصلا قصدشم نداشتم ی روز پوشکش نکردم چن باری بردم جیش کنه خودش خوشحال میشد میومد خونه ب باباش میگف ذوق میکرد بعد سه تایی واسش دست میزدیم🥲😂
یکی دو بار خطا کرد یعتی چن قطره ب شلوارش ک میخورد صدام کرد همون روز روز بعدش دیگ اوکی بود اصلا خراب کاری نکرد تا الات خداروشکر
سه چهار شبم پوشک کردم دیدم اینطوری بازم عادت میکنه بعدش دیگ پوشک نکروم زیر انداز انداخنم همون روزش جیش کرده بود بدش اومده بوو و چندشش شده بود بعد اون دیگ تا بیدار بشیم ماشالله نگه میداره همین هر بچه ای متفاوته من خیلی میترسیدم ک کثیف کاری کنه ولی نکرد برای منک اسون بود برای شمام اسون باشه❤️
اینم بگم صندلی توالت فرنگیم خریده بودم اما میترسه فقط باهاش اب بازی میکنه
هنوز ک هنوزه از پی پیشم میترسه هنوز عادت نکرده

بله عزیزم من دو هفته ای هست گرفتم.. از یک ماه پیش میبردم دستشویی پوشکشو باز میکردم ک آشنا بشه.. زودم یاد گرفت خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته شانزدهم بارداری