۵ پاسخ

اخه میگن حربزه بادام. حاضری. باید از 1 سالگی. شروع کنی؟؟؟؟ درست.

دکتر پسر من میگفت تا ۱ ماه باید فرنی و حریره بخوره بعد پوره میوه بدید بعد پوره ی سیفیجات بعدش سوپ میکس
منم ۴ ماهگی به پسرم کمکی دادم‌. از چند روز دیگه هم به دخترم میدم

پوره سیب زمینی ،پوره هویج ، پوره سیب ، وترکیب همینا
با روغن زیتون یا شیر خودت

پوره ها پوره سیب زمینی و هویج و...

از الان😳

سوال های مرتبط

مامان لوبیا و بادوم مامان لوبیا و بادوم ۱۵ ماهگی