۶ پاسخ

من اگه خارش بگیرم میشینم تو آب ولرم با جوش شیرین خیلی خوبه

پماد واژینال
کپسول فلوکنازول

شیر خودتو میدی ک نباید مترو بخوریشیرت تلخ میشه پماد ان ان بزن

برو دکتر حتما منم رفتم‌امروز دارو داد با آنپول پماد

امپول نمیدونم
ولی سفکسیمم خوبه

ولی سرخود نخور چون اینا شیرو کم میکنن

بوی بد هم میده؟

سوال های مرتبط