۱۱ پاسخ

دخترمنم الان تب داره 🤦‍♀️نمیدونم چیکارکنم خیلی میترسم ۳۷و۶هس تبش تروخدا دردتون ب تن من بیاد چیکارکنم قربون همتون برم من😔😔😔😔

گلاب بزن به بدنش
پیازم میگن کف پا بزاری خوبه ولی خودم امتحان نکردم اینو
هر ۴ساعت پاراکید بده حتما

بهداشت ب من‌گف دستمال رو سرش نزار فقط بدنش و صورتش بکش

همون پتوی زیرش خیلی گرمه جاش نسبتا خنک باشه لباسش کم باشه دستمال ولرم بذار اگه کنترل نمیشه نصف شیاف بذار

اگر تب بالاس شیاف استامینوفن

اگه خیییلی تب داره .یخوردن حنا رو باسرکه خمیر کن رو پاهاش بزار
خییییییلی عالیه

توی خواب نمیشه پاشویه کرد پسر من خوابه

پسر منم همینطور نمیدونم چکار کنم

وای خداروشکر تا یه مدت از واکسن زدن راحت شدم واسه واکسن ۶ماهگی تا صبح نخوابیدم یه کوچولو تب داشت .پاشویه یک ساعت یکبار میکردم

چقدر دیر زدی واکسنشو .
مرتب تبشو چک کن همینکارای ک میکنی باید تبشو بیاره پایین نیاورد برو دکتر دستمالم ک گذاشتی

هر چهلو پنج دقیقه تب چک بشه و بیدار بمون
تبش ک اومد پایین میتونی بیهوش خواب بشی😩
تب خیلی مزخرفههههههه

سوال های مرتبط