۵ پاسخ

اگه پایین نیامد حتما ببرش دکتر 5 ماه به پایین تب روی 38/5 باشه خطرناکه
بالای 5 ماه تب روی 39 خطرناکه
با ولرم پاشویه کن
رکابی تنش کن یا حتی لختش کن مای بی بی هم باز کن
دمای خونه رو معتدل کن
دستمال با اب ولرم بشور نم دار بشه بزار زیر بغلش و روی شکمش
قطرشو سر ساعت بده
اینکارا بکن پایین نیومد ببر دکتر

هر ۴ ساعت بده، پاشویه‌ش کن

خب حوله نمدارسردبزارروپاهاش دستوپاشوخنک کن

من دکتر بردم گفت اگه تبش زیاده ۳ ساعته بده

پاشویه کن .

سوال های مرتبط