۸ پاسخ

پوست خیار بذار روی نبضش

عزیزم میتونین ابغوره بزنین ب کف پاش بلافاصله تب پایین میاد

واکسن ۴ماهگی هم دوتا آمپول به پاشه

امشب حواست باشه بهش تب نکنه فردا بهتر میشه
دختر من سر چهار ماهگی اذیت شد ولی تب نکرد امروز شش ماهگی زدم تب می‌کنه 😞

منم پسرم بعد از چهار ماهگی تبش همینقدر رفت بالا ی ساعت طول کشید پارکید اثر گذاشت سعی کن با دستمال نخی ولرم زیر بغل و کف پاهاشو شکمش رو ماساژ بدی لباسشم کم کن اینجا دیدم میگن جوراب پاش کن پیاز بزار خودم تا الان امتحان نکردم

لباس نازک بپوش
تنشویه کن
با یه پارچه نخی و اب ولرم رون پاش زیرشکمش و ناحیه تناسلی و زیر بغلشو مدام خنک کن

وای منم دو‌روز دیگه واکسن چهار ماهگی دخترمه
دو ماهگی خیلیییی راحت بود خداروشکر
نه درد داشت نه تب

استامینوفن مرتب سر ساعت بهش بده
دائم هم چک کن تبش رو

منم همون میگم میگفتن ۴ ماهگی راحته کجاش راحته

سوال های مرتبط