۹ پاسخ

ما هیچی مثل شما جشن نمی‌گیریم

چرا باید بدیم ؟

امسال ب امیدخدا لوبیا پلو میدیم احتمالا کنارش گیفت شمعی هم بدم

شله زرد بپز راحته

ما مهمونی داریم

برای غدیر چه کاری کنیم⁉️⁉️⁉️⁉️

بفرمایید

کلی کار قشنگ و خوب

بسم الله

#ایده های خیلی جالب برای عید غدیر 🌺🌺

✅در حاشیه خیابان ایستگاه صلواتی راه می‌اندازم و با .... از مردم پذیرایی می‌کنم.

✅ یکیو مجانی سوار می کنم

✅ تو کسب و کارم تخفیف ویژه می دم

✅ ویزیت مجانی می کنم

✅ برای امواتم خیرات می دهم

✅دو نفر رو با هم آشتی می دم

✅خونوادم رو سورپرایز می کنم

✅به کسی که دوستش دارم یه هدیه خاص می دم

✅ فقیر رو مهمون می کنم

✅به رفقام سور می دم

✅پول قرض می دم

✅بدهی دوستام رو می بخشم

✅یه حدیث قشنگ از مولا پخش می کنم

✅به ایستگاه صلواتی محلمون کمک کنم

✅یه یتیم رو تحت تکفل می گیرم

✅برای همه تو شرکت یا اداره شیرینی می گیرم

✅به ؟ تا کودک کار هدیه می دم یا می برمشون رستوران

✅برای کارگر ساختمون در حال ساخت بغلمون غذا میفرستم

✅یه شاخه گل به مادرم و پدرم می دم

✅چند نفر رو به این پویش دعوت می کنم

✅این پویش رو در پیج و کانالم می گذارم

✅به دوستام کتاب هدیه می دم

✅عشق نامه رو چاپ می کنم، به بقیه می دم یا تو خونه کسایی که دوستشون دارم میندازم

✅لباس خوشرنگ می پوشم

✅عطر جدید می زنم

✅اطرافیان مجردم را به ازدواج ساده تشویق می‌کنم

✅سنگین رنگین تر لباس می پوشم

✅به همه لبخند می زنم

✅یه نفرو که ازش دلگیرم می بخشم

✅به امواتم سر می زنم

✅اگه پسردار شدم اسمشو علی می گذارم

✅به دیدار (خانه سالمندان/ آسایشگاه جانبازان/... ) می‌روم.

✅در روز عید غدیر برای کمک به رفتگرها جلوی درب منزل خود را جارو میکنم.

احتمالا یا خوراکی چندتا برای بچه های مسجد یا به نیت غذای فقیر صدقه بدم به خیریه

من یه خیریه میخواست برای نیازمندان چلو‌کباب بخره پول چن پرس دادم
یه خورده ام هرسال اسباب بازی کوچیک کوچیک مثلا موگیر و ... برای بچه ها

خیلی دوس دارم غدیر رو یه چیزی بدم
سالهاست میخوام اش بپزم
در حد ۵. ۶ کاسه

سوال های مرتبط