۹ پاسخ

منم یدونه سون دارم اینجوری نیس

در این حد میدونم که خیلی قدیمیه😁

ایفون هفت من دارم دوربینش این شکلی نیس، البته برامن هفت پلاسه،

فارسی نمیشن

خودش گفته آیفون 7انگلیسیه

آیفون ۵

گوشیش ک آیفون هست

ایفون۵

اپل هست دیگه

سوال های مرتبط

مامان نویددهمیری مامان نویددهمیری ۳ سالگی
مامان نویددهمیری مامان نویددهمیری ۳ سالگی