۴ پاسخ

کولیکز عالیه

من پدیا بست میدم راضیم

من کولیکز میدم بد نیست ولی کولیک باید دوران خودشو طی کنه تا بهتر شه من دیونه شدم انقد نخوابیدم

من پدیا بست میدم خوبه
هر ۸ ساعت نیم سیسی

سوال های مرتبط

مامان پسر ‌کوچولو🐣 ‌ مامان پسر ‌کوچولو🐣 ‌ ۶ ماهگی
مامان 💞نی نی🍼🐣💞 مامان 💞نی نی🍼🐣💞 روزهای ابتدایی تولد