خانما اینجام میگیره ول میکنه از چیه؟سه روز مونده به موعدم

تصویر
۵ پاسخ

متاسفانه علایم پی ام اس با بارداری یکیه.بهترین کار بیخیالیه.چون اگر هم کسی باردار باشه استرس کار رو خراب می‌کنه.توکل کنین به خدا

منم همینجا درد میکنه با نوک سینه هام

منم دو روز مونده ب پریودی ترشح آبکی دارم ب حدی ک شورتم خیس میش،سینه هامم یکم حساس شدن

منم دارم دو روز مونده بدنم ریخته بهم

منم اینجوری بودم
باردار بودم

سوال های مرتبط