اونایی دختر دارین بچه شما هم ترشح داره

۷ پاسخ

اره طبیعیه تو دخترا تو اوایل به دنیا اومدنشون دختره من تقریبا تا ۴۰ روزگی داشت دیگ نداشت دکتر هم بردم اولش گف طبیعیه اصلا جای نگران کننده ای نی حتی تو روزهای اول اگ لکه خون هم اومد طبیعیه

من‌تاحالا ندیدم چ شکلیه

مثل برای ماهستش؟
رنگش سفیده؟

چه جالب نوزاد هم ترشح میکنه

برای من تا ده روزگی داشت دیگه بعدش ندیدم

بله خودش رفع میشه فقط بهداشت ناحیه تناسلیشو رعایت کن

آره ی دو سه باری دیدم

سوال های مرتبط