قربون چشماش
ماهلینم همین علائم داشت صبح اوق میزد ولی بالا نمیاورد بعدش تب کرد استا دادم بعدش سرفه و ابریزش گرفت یکم بردم دکتر گفت ویروس الانم شدید سرفه و گرفتگی بینی داره ولی تب نداره ولی نمیتونه بخوابه اذیته
یکم پلارژین بده
ماشالا ماشالا چقد،چشاش نازه اوووف بخورمش من ناراحت میشی؟؟؟
ااااخ دورت بگردممممم الهیییی 🥹
چیقد تو خوشکلی
بهش پلارژین بده
براش با نشاسته ذرت فرنی درست کن توش شیره خرما بریز شیرین شه
امروز اصلا بهش کره نده هیچ چربی نده
سوپ درس کن بخوره
سینه مرغ بده با برنج قوت بگیره
یه کمم گرمش باشه بد نیس
یه ویروسی اومده همه درگیرن کاش بتونی بدون دارو ردش کنی
هزار الله و اکبر براش اسپند دود کن عکسشم نزار تو مجازی عزیزم.
نگران نباش شاید خستس
ماشاالله هزار ماشاالله چه چشمای خوشگلی، خدا حفظش کنه والا چشاشو دیدم یادم رفت چی میخواستم بگم😂🧿🧿🧿
چشمش به کدومتون کشیده
گرفتگی صدا علائم سرما خوردگیه
چ خوشگله ماشالله
شاید خسته ست
انشالله که مریضی نباشه و درد و بلا ازش دور باشه
ایشون فقط چشاش سگ داره همین 😍😘❤️ماشاءالله خدا حفظش کنه
چقدر نازه 🧿🧿
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.