خانما بچم سینمو نمیتونه بگیره گریه میکنه چیکار کنم 🥲🥲
ن

۳ پاسخ

منم بچم نمیگیره تو بیمارستان بازرگانی میدادم تا قندش نیوفته الانم بزور بهش میدم اگ زردی داره بزارم دستگاه اگ سر سینه نداری بد یکی بلکه در بیاد یا شیر نداری برو بیمارستان باشید دوش برقی بدوشن شیرت راه بیفته بچت می خوره

منم نوک نداشت با دست کوچیک میکردم نوکشو و یکم سخته اولاش ماساژ بده و کم کم بخوره نوکش در میاد

با دستت نوک سینه تو کوچولو کن بزار دهنش

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی