۶ پاسخ

نه ربطی نداره. هر وقت اقدام کنی خواست خدا باشه میگیره

من تو این چندین سال که با مادرها در ارتباطاتم فهمیدم هروقت بیخیال بشی حامله میشی 🤣🤣🤣

ت افدامتو ادامه بده یک شب درمیون

من شانس باروري بالا اقدام كردم

عزیز تاپیکامو ببین مثبته یا نه دارم دیوونه میشم نمیدونم امروزم بی بی بزنم یا نه

آره واقعا با ی بار اقدامم من اینجا زیاد. دیدم ک گرفته بوده البته تایم تخمک گزاری تو با کیت اوکی کن

سوال های مرتبط