۶ تا آمپول پروژسترون زدم هفته ای نگرانم برای بچه بد نیست که؟

۴ پاسخ

مگه دکتر بهت نداده

من از اول تا هفته ۱۶ زدم هرروز شیافم که هنوز دارم میزارم

من هفته۱۴دارم میزنم هر هفته

وقتی دکتر تجویز میکنه بد نیست حتما واسه جلوگیری از زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری