کوچولو هست هنوز جون نداره
الان حرکاتش همینجوری میشه تقریبا از هفته سی به بعد رنگ آرامش از تکون های وروجک نمیبینی خخخ
چه خبره...زوده هنوز
بچه ات چیه
الان مهم نیست
عزیزم تووهفته شما طبیعیه منم هفته شما که بودم اصن تکون نمیخورد استرس داشتم رفتم سونوگرافی خداروشکر همه چیش نرمال بود دکتر سونو گف توو این هفته بیشتر وقتا میخوابن بخاطر همین تکوناشون رو حس نمیکنین
عزیزم بچه از ۲۸ حرکاتش مهمه و حرکاتش بیشتره و از ۳۰ هفتهحرکاتش محکم میشه
الان که زوده حداقل دو سه هفته دیگه باید صبر کنی بابت حرکت ها
بعد بستگی به موقعیت جفت هم داره اگه جفت قدامی (جلو شکم) باشه کمتر حسش میکنی حرکات رو ولی اگه جفت جای دیگه باشه و خود جنین به شکمت نزدیک تر باشه معمولا مامانا زودتر حس میکنن
حرکت نینی منم آروم حالت نبض یا تکون ریزه بزار ۲۸ هفته لگد بارونت میکنه .😁🫢
نگران نباش عزیزم حرکت بچه آروم و تند میشه
نی نی منم از تقریبا هفته تو آروم شده تا الان
خداروشکر سالمم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.