پیش کی بردی؟
شاید بنده
یا رفلاکسه یا آلرژی، آلرژی تو سن پایین تشخیصش براشون سخته و خودت باید بفهمی که به چی حساسه، لباس پتو بدون پرز، مایع لباس و شامپو با حداقل بو، عطر و ادکلن و دود اسفند و .... و اگه شیر مادر میخوره تغذیه خودت🥴
والا یه بنده خدایی میگف ترشحات شکم مادر مونده تو گلوش ، یه نوع ماساژ خاص بهگلوی بچه داده بشه درست میشع ؛
رفلاکس پنهانه..پسر منم همینطوریه
سطح شیب دار میزارم اروغشم خوب میگیرم
رفلاکس پیش دکتر بهتری ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.