۶ پاسخ

پیش کی بردی؟

شاید بنده

یا رفلاکسه یا آلرژی، آلرژی تو سن پایین تشخیصش براشون سخته و خودت باید بفهمی که به چی حساسه، لباس پتو بدون پرز، مایع لباس و شامپو با حداقل بو، عطر و ادکلن و دود اسفند و .... و اگه شیر مادر میخوره تغذیه خودت🥴

والا یه بنده خدایی میگف ترشحات شکم‌ مادر مونده تو گلوش ، یه نوع ماساژ خاص به‌گلوی بچه داده بشه درست میشع ؛

رفلاکس پنهانه..پسر منم همینطوریه
سطح شیب دار میزارم اروغشم خوب میگیرم

رفلاکس پیش دکتر بهتری ببر

سوال های مرتبط