مال انزیم کبدی هست منم اینجور بودم برو دکتر حتما
برو دکتر یوقت از کبدت نباشه
قرص هیدروکسی زین ۲۵ بخور یافعلا ۲تاامپول هیدروکورتیزون وکلرفنیرامین رو باهم بزن تا خارشش قط بشه.ولی حتما برو دکتر خارش علتهای متفاوتی داره
بایدآزامیش بدی..ولی فعلاپمادکلوبتازول بگیربزن
حتما ازمایش کبد بده
خارش بدن و جدی بگیر عزیزم لطفا
حتما برو دکتر متخصص، باید آزمایشهای تخصصی بدی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.