۴ پاسخ

عزیزم بیشتر رو تخت میخوابیدیم سرش رو دستم بود برمیداشتم بیدار میشد گریه میکرد

با کتاب بگو بیا کنار هم دراز بکشبم کتاب بخونیم لالا کنیم

پسر بزرگترم همینطوری بود به بدبختی ترکش دادم کل شب خوابم نمیبرد

وای اره من😐
من وقتایی نیستم دست مادرشوهرم هسته
همش بهونه منو میگیره حتی خواب هم نمیره
وقتایی ک هستم میگه بریم بخوابیم
فقط نیازه کنارش دراز بکشم بهش میگم چشماتو ببند البته با دعوا😐😂
بعد از چند دقیقه میگیره میخوابه
همین اذیتم میکنه خیلی وابسته شده ب من
حتی اخر شب ها هم رختخواب ها پهن هستن
میخام برم سرویس بهداشتی موقع خوابش میاد پشت در می ایسته و میگه بیا😐😐😐
توام یه راه کار ب من بده😂😆

سوال های مرتبط

مامان بنیامین 🧸🍓 مامان بنیامین 🧸🍓 ۳ سالگی