مامانا این ۸ ماهگی واسه شما چجوریه من که احساس میکنم اصلا نمیگذره

۷ پاسخ

۸ برای منم خیلی خیلی دیر گذشت

برامن این اخریاش نمیگزره بازم اولش بهتربود

دیر میگذره کلا ماه های آخر 🥲

۸ ک زود گذشت
این ماه ۹ اصلا نمی‌گذره😭

نمیگذره

زود گذشت برای من هفت خیلی کند بود

خیلی زود گذشت

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل ۲ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی