طبیعیه که ماه ۸ نمیگذره؟

۱۰ پاسخ

بله متاسفانه 🥲

وای ماه ۶ چی میگی یه سال هنوز نگذشته

من به جا همتون فکر کنم شکم دارم

بازهرکی من ومیبینه میگه ماه اخرته🥲🥲

و منی ک هی منتظرم شکمم یکم معلوم شه لاقل ی عکسی بگیرم😑

منی که تازه واردش شدم.....

من هنوز توی ماه ششم موندم 🫠

واسه من دو سه روزه اذیتم و نمیگذره

ارههه الان من خودم ۸ماه برام نمیگذره😫اصلااا نمیگذره ها

اره عزیزم😂

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان مامان 😚 مامان مامان 😚 ۳ ماهگی