من روزا اصلن بهش نمیدم ولی شب موقع خواب دهنش هست الانم بخاطر دندوناش ناارومی میکنه اذیته
من یک هفتس گرفتم
دیگه تا ۱۸ ماهگی پستونک رو ازش بگیر .بیشتر از این موقع برای فک و دهان خوب نیست
یکسالگی که غذای سفره میخوره کم کم باید بگیرین
هرچی سنش کمتر باشه راحت تر میشه گرفت
سلام عزیزم. تا سه سالگی هم میشه داد. به نظرم اصلا عجله نکنین تازه اول ناآرومی و قشقرقشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.