دوتاش یکیه
دوتاش مولتی ویتامین بارداریه
هم اکتی نال هم پروگنال
من تا ۶ ماهگی از این میخوردم والا نه اشتهام زیاد شد نه وزن انچنانی بهم داد
دکترم عوضش کرد قویترشو داد باز اون بهتره
دکتر منم ازین برام نوشته به خاطر اینکه وزن کم میکردم
الان اشتهام بهتر شده و نسبت به قبل که چیزی نمیخوردم الان بهترم
منم همینو میخورم یه روز در میون چقدرم گرونه امگا هم میخورم جدا
اره مولتی ویتامینه و خیلی هم خوبه
ولی دکتر من گفت زیاد نباید بخوریم چون باعث چاقی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.