این مولتی ویتامینه؟ داروخونه داده با قبلیم فرق داره

تصویر
۵ پاسخ

دوتاش یکیه
دوتاش مولتی ویتامین بارداریه
هم اکتی نال هم پروگنال

من تا ۶ ماهگی از این میخوردم والا نه اشتهام زیاد شد نه وزن انچنانی بهم داد
دکترم عوضش کرد قویترشو داد باز اون بهتره

دکتر منم ازین برام نوشته به خاطر اینکه وزن کم میکردم
الان اشتهام بهتر شده و نسبت به قبل که چیزی نمی‌خوردم الان بهترم

منم همینو میخورم یه روز در میون چقدرم گرونه امگا هم میخورم جدا

اره مولتی ویتامینه و خیلی هم خوبه
ولی دکتر من گفت زیاد نباید بخوریم چون باعث چاقی میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وششم بارداری