این قرص مولتی ویتامینه؟

تصویر
۶ پاسخ

اره‌مولتیه

اره قرص خیلی خوبیه از این استفاده میکنم

اره عزیزم

بله منم استفاده می کنم یک روز در میان ولی چون اضافه وزن دارم گفت هفته ای دو بار بخور دیگه

بله من دو دوره خوردم خیلی چاق میکنه😃

بله،قرص خیلی خوبیه

سوال های مرتبط

مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری