دوتاشم مولتی ویتامینه کدومش خوبه یا فرقی نمیکنه؟

تصویر
۹ پاسخ

من سبزه رو میخورم همون سمت راستی

من سبزه رو میخورم

راستی اکتی ناتاله چپی اکتی ناتال پلاسه
چپیه فقط یک قرص امگا اضاف داره

اون سبزه رو همراه غذا بخور ، خوبه من میخورم

من سمت چپی رو میخورم راضیم

از هفته چند باید مولتی ویتامین خورد ؟

من اکتی ناتال پلاسه رو استفاده میکنم راضیم

من از داروخونه پرسیدم گفت فرق نداره

دوتاش خوبه من استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری