۹ پاسخ

من پرگمام میخورم

من اینت میخورم دکتر گفت مشکلی نیست خوبه
ولی دی رو دیگه نمیخورم از هفته ۱۷ بهداشت گف نخور شمام؟؟
اندازه یه ماه تقریبا بم دادن مولتی هارو
گفتن مراقبت بعدی بهمن بیا ینی از ۱۷تا ۲۵ مراقب نداریم؟

تصویر

منم اکتی ناتال کلسیم یونی بن میخورم ویتامین دی هم ۲۰۰۰ داد

مولتی پریناتال میخوردم الان پرینامکس میخورم

اکتی ناتال

ب من نداده دکترم

من اکتی ناتال

اکتی ناتال

اکتی ناتال
داروخانه ها باید بگی برای بارداری میخوای

سوال های مرتبط

مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد