دوتاشم مولتی ویتامین هس کدومش خوبه یافرقی نداره؟

تصویر
۴ پاسخ

اکتی ناتال بخور

دوتاش اکتی ناتاله
اونکه دو‌رنگع پلاسه قوی تره
سبزه معمولی
من دوماه پلاس خوردم الان دارم معمولی میخورم

من از این سبزه میخورم دکتر برام نوشت

من از سمت راستی دکتر نوشته میخورم اون یکی جیه؟🫠

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙Lyam مامان 💙Lyam هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری