۳ پاسخ

منم همینجوریممم هلاکم

طبیعیه همش بخاطر بارداریه

سعی کن میوه های خنک هندونه و خیار و کاهو بخوری برا گر گرفتگی خیلی خوبه بدنتو دهیترانه نگه میدارن

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی