۳ پاسخ

منم بشتر وقتا صبح اینجوری میشم.کلا بدنم سست میشه.فشارم هم همیشه پایینه.

بچت پسره

طبیعیه عزیزم من که هفتم از شما کمتره همینطور میشم شما که دیگه بچه بزرگتر شده

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی