عزیزم کم بنیه بودن و بی رمق شدن رو ازمایش نشون نمیده باید چیزای نقوی بخوری
منم همینم
ولی خداروشکر هیچ مشکلی نداشتم نه کم خونی و نه هیچی
منم دقیقا همینم .یهو تپش میگیرم خیس عرق میشم .ازمایش هامم خوب بوده .فشارمم مدام میگیرم خوبه .
عزیزم منم همینطوریم دقیقا
بدنم یهو گر میگیره داغ میشه ،احساس میکنم الانه که غش کنم بدنم خالی میکنه انگار سرم یه جوریه
منم همینجوری هستم ولی من دوتا بارداری پشت سرهم داشتم. واقعا این روزا دارم با جون کندن میگذرونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.