۵ پاسخ

تا ۱ ساعت نگه میدارم اگه نخورد میریزم
البته الان ک هوا گرم شده اگه تو محیط خنک باشه نگه میدارم وگرنه نیم ساعت بمونه میریزم

نیم ساعت ۱ساعت بعدش میدمش

من تا یک ساعت نگه میدارم اگه تو این فاصله نخورد بعد میریزم

منکع باز بهش میدم

دختر من نمیخوره دیگه میریزم دور

سوال های مرتبط