صبحانه تو شیر ذهی چی میخوردید؟؟غذا چی میخورید؟؟

۱ پاسخ

بعد زایمان که همش عطش داشتم و مدام آب و آبمیوه و چای و اینا میخوردم واسه غذا هم هفته ی اول اکثرا ابگوشت و حلیم و سوپ اینا که یبوست نگیرم هم مقوی بودن صبحانه هم نیمرو و کره و عسل و..

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی