۵ پاسخ

الان اصلا نگیر تو گرما بچه ات اسهال میگیرع خیلی اذیت میشین جفتتون من الان یک هفته اس گرفتم پسرم همش اسهال داره چون تو گرما گرفتم هرکاری میکنمم اسهالش خوب نمیشه
بعدم اگه وابسته اس خیلی خیلی اذیت میشه بعدم لجباز میشه و بیشتر بدی میکنه مثل پسر من اصلا این اشتباه و نکن ک بعد از عذاب وجدان خفه میشی چون خودم اینجورم بهت میگم

منم تصمیم داشتم بگیرم ک دیدم خیلی وابسته تر شده هم هوا گرم شد پشیمون شدم

من نگه‌داشتم دو سالش شه تو خنکی بگیرم

الان نگیر که نه سن مناسبیه نه فصل بچه داغون میشه چندماه دیگه تو پاییز اقدام کن هم سن خوبیه هم فصل مناسبی

بزار شهریور بگیر ک رو ب خنکی میرع

سوال های مرتبط