۵ پاسخ

من خیلییییی تدریجی دارم میگیرم و راضیم از ۲ اسفند شروع کردم هر مرحله یک ماه اینا فاصله میدم
اول شیر شب رو قطع کردم
بعد شیر اول صبح رو تا قبل صبحونه نمیخوره
حالا هم شیر قبل خواب شب رو
شیر میخوره یک ساعت بعد خودش میخوابه

پسر من شیر خشک میخوره از عید کلا در طول روز و برای خواب نمیخوره اما نصفه شبا میدم بهش الانم بردم دکتر گفته به خاطر کم وزنیش باید روزی ۳۰۰میل بهش بدم که سعی میکنم تو تایم خواب بدم

همین الان با دکتر حرف زدم،گفت لطفا فقط تدریجی عجله نکن اصلا

من شیرخشک بود
تدریجی گرفتم

من تدریجی گرفتم عزیزم
نه سینه‌هام خدا را شکر درد گرفت نه بچه اذیت شد
منم فکر می‌کردم هیچ وقت نتونم تدریجی بگیرمش چون انقدر می‌چسبید و شب تا صبح سینه دهنش بود اگه در می‌آوردم جیغ می‌زد

سوال های مرتبط